tisdag 14 juni 2011

Samuel har gjort en tatuering på Kalles mage

4 kommentarer:

No-one sa...

TUFF!

Unknown sa...

Han har en dödskalle på ryggen också

Linda K sa...

den var mighty.

p0ppyFranco_68 sa...

Hej! Letar efter tatuerare, så jag kollade igenom webben för att hitta den ideala mannen för jobbet (bara HBTQ+), jag vill ha en hammare och skära på den övre sidan av mitt vänstra lår. Jag vill att tatueringen ska vara regnbågsfärgad och HBTQ+ inspirerad. Jag tror att jag har hittat rätt man för jobbet. Jag är förväntansfull att prata om vilken adress jag kan komma till och vilket telefonnummer jag kan nå dig genom. Jag är villig att betala upp till 12 sheckels/ rubel/ CFA Franc. Kondomer borde förberedas.


Tele: 112

Adress: St: Petersburgs katolska kyrkas asylboende

Mvh: Påven, din Francis

P.S Om han är svart så kommer jag om en kvart