torsdag 11 november 2010

4

Eftersom jag inte har några läsare får jag inga utmaningar eller sånt roligt. Jävla bortskämda läsare som bara ska ha och ha och aldrig ge någon uppskattning.


4 tv-program jag ser(snacks jag gillar att äta till inom parantes)
Så mycket bättre (öl och chips)

Grey (wienerbröd)
Desperate (tekaka med salami)
Biggest loser (6 stycken bullar)

4 saker jag gjort idag
Vaknat på soffan 05:15, (somnade på soffan 21:05 igår)
Fått snuskiga tankar när Elin kämpade i lervälling på Robinson
Spelat Playstation med Samuel
Käkat McFeastmeny med Cola och extra cheeseburgare.

4 saker jag längtar efter
Att någon har sopat bort all snö från vår bil
6 timmars arbetsdag
ett samhälle grundat på demokrati, jämlikhet och solidaritet och befriat från klass-, köns- och etniskt förtryck
True Blood säsong 4

4 saker på önskelistan
Får hjärtklappning att bara tänka på julklappar och önska hit och dit. Jag vill inte ha något, jag vill inte ge något


4 saker jag avskyr

När kvinnor letar efter saker i handväskan.
När Timrå IK förlorar en match
Att man får tjock mage av bullar
Att det alltid finns så mycket att välja på


4 jag utmanar
Jag är martyr. Eftersom jag aldrig fick någon utmaning ska inte ni ha någon heller.

7 kommentarer:

Gabbi sa...

Hahaha, trodde en van bloggare som du stod över såna löjliga utmaningar. Men nu passar jag på att kommentera och "gilla". :-)

Unknown sa...

Man måste vara med. Sån är lagen!

Johanna sa...

Fniss. Men, tekakor till desperate... for real?

Unknown sa...

Tekakor funkar till de mesta. Bullar också. Och wienerbröd.

yllet sa...

jag gillar att varje serie har ett speciellt snacks! Det gör det så mycket mer levande! Tekak! Snuskigt gott! Lägger sig om en deg i (på?) magen! Mmmm.

No-one sa...

Ha ha, eget snacks till olika serier? I love it.

Unknown sa...

Idag är det dags för Tekaka! Mums.

Men för en tid framöver blir det mindre gott och mer träning.