tisdag 12 oktober 2010

Men vem har du då hånglat med?

Handlade som sagt jeans på Palt(tror affären hette Palt. Samma som maten) idag. Butiksbiträderna var väldigt på. Kan hända att det skulle kallas för överservice. Mycket "kan jag hjälpa till, hur går det, å vad snyggt, vill du titta på något annat" och sånt. Hon stack till och med in huvudet i provhytten när jag stod med brallorna nere.

-Hur går det!?
-Jo tack bra, försöker ta på mig ett par jeans...

När jag fick fortsätta att klä på mig hörde jag Biträdet prata med min hyttgranne om lite, ska vi säga, privata detaljer.

Tänk er grovt Sundsvallsmål. Biträdet gick fram till killen och frågade rakt ut:

- Visst har du hånglat med Jessica?
- Va?! svarade killen
- Jessica, som har jobbat här, visst har du hånglat med henne?
- Vem? Nä det tror jag inte.
- Jaha, då måste det vara någon annan.

Sen gick hon iväg. Killen stod kvar med munnen öppen och viskade tyst för sig själv: Vilket jävla påhopp...

Skön tjej. Ska nog handla där igen. Good bloggstuff.



Jessica heter egentligen något annat

3 kommentarer:

No-one sa...

Oj oj, drama!

yllet sa...

men shit. vad spännande!! hoppas det är ditt nya häng?!

Unknown sa...

Jag ska dit imorgon- Stay tuned.