måndag 23 augusti 2010

Dagens

Eftersom jag inte har tillgång till Gin och Tonic så får jag ta en annan bloggtorkaklassiker:

En dagens!

Dagens
Stora händelse: Samuel började skolan. Ojojoj vilken upplevelse för honom
Stryk: Korpfotboll, torsk mot Räddningstjänsten 2-1. Vältränade gubbar borde förbjudas att delta i koprpen.
Fundering: Varför innehåller en brustablett C-Vitamin 1667% av GDI? Lite too much?
Jobbiga: Backen upp till Kalles dagis. hade glömt hur brant den är.
Egentid: Lite Tv-Spel innan jag hämtade upp Samuel från skolan. Skola! Fattar ni! Skolan!
Kommentar: "Men stäng dörren så jag slipper höra Agneta Sjödin röst!"
Skräp: Fångarna på fortet kändes tråkigt. Och skrikigt. Gundeman. Jobbigt.
TV-serie: True Blood
Värsta: Vågen hos mor. 6 veckor semester = 2kg+
Saknad: Bastun...
Fundering2: Jag har druckit två C-vitamin idag. 3334% av GDI?
Värsta: Att ställa alarmet på 05:45.
Nu: Måste spela en halvtimme TV-spel innan läggdags. Nu kör vi.

2 kommentarer:

No-one sa...

Oj, ja första skoldagen är en stor händelse! Jag minns min!

Förresten. Vad spelar du för TV-spel?

Unknown sa...

Jag spelar bara old-school.

Need for speed på barnens PS2