onsdag 3 februari 2010

Tufft dygn

Gick och la mig 01:10 pga True effing Blood som jag bara var tvungen att se klart.

01:20 vaknade Samuel av att han hade blivit jagad av vargar från dagis.Efter lite övertalande om att det nog bara var hundar som ville leka såsomnade vi i vår säng. Två vuxna, två barn och en hund på 160cm. Aningen trångt. Sista gången jag tittade på klockan var 01:51.

05:58(jag har fått för mig att det är den perfekt atiden att kliva upp) ringde klockan. Dusch, skyla kroppen med kläder, gå ut med hunden sen iväg till jobbet. Kände mig faktiskt bara en aning trött. Jobbade som en dåre(nåja) mellan 0645 och 18:45. Skyndade hem för att gå ut med hunden och hinna prata lite med barnen. Jobbade en stund till med det jag inte riktigt han med.

Läste lite Barbapapa för Samuel och nu har två timmar försvunnit framför datorn på ingenting.

Dags att lägga sig. igen. Jag som nyss klev upp.

Inga kommentarer: